Известие

Collapse
No announcement yet.

Eл. стъкла

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • При изключена букса и прецъкване на всички бутони на нито един пин не намерих маса При включена букса и контакт се оказа че пиновете за вдигане на стъклата са верни Но при изключване на контакта при подаване на сигнал маса задните стъкла тръгват а предните не Губи им се задръжката Да не би модулите да са захранени по различен начин Долу в краката на пасажера новата кола ми се струва че има по малко елементи
    ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

    Comment


    • Първоначално публикувано от iveli Покажи съобщение
      При изключена букса и прецъкване на всички бутони на нито един пин не намерих маса При включена букса и контакт се оказа че пиновете за вдигане на стъклата са верни Но при изключване на контакта при подаване на сигнал маса задните стъкла тръгват а предните не Губи им се задръжката Да не би модулите да са захранени по различен начин Долу в краката на пасажера новата кола ми се струва че има по малко елементи
      С това болднатото - да разбирам ли, че като подадеш маса на пиновете (без да пипаш бутоните) предните стъкла се вдигат?


      159 1.8 MPI
      166 2.0 TS (ex)

      Comment


      • Да И задните
        ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

        Comment


        • Ясно.

          Зад ICS-а и над мястото, където при предишната ти кола стояха трите модула - (зелен жълт и сив) има една синя кутия. Премери на нея на кой проводник има +12V, когато колата е на контакт. После прекъсни този проводник и свържи парчето в посока към синята кутия към извод № 3 от комфорт модула:

          http://clubalfaromeo.com/forum/showp...4&postcount=15

          Това трябва да реши проблема.


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • Аз все си мисля, че основният проблем е в куплунга на шофьорската врата. Иначе идеите на екото не са лоши, ама ако има специалист насреща си

            Comment


            • Проводника за който говорих в предишния си пост би трябвало да е този от пин 11 от 18 - пиновата букса на синия модул - цвят червен със зелена ивица.

              ---------- Post added at 12:59 ---------- Previous post was at 12:51 ----------

              Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
              Аз все си мисля, че основният проблем е в куплунга на шофьорската врата. Иначе идеите на екото не са лоши, ама ако има специалист насреща си
              Проблемът е в това, че комфорт модула съм го правил за по - старата версия на ел инсталацията при която захранването от контакт на двата модула за стъклата (предния и задния) се обезпечава от един и същи извод на таблото с предпазителите.
              При новата версия, която е при колегата въпросните захранвания се обезпечават от различни изводи. Поради това се налага това захранването на предния модул да се обедини с това на задния и така отново двете да се подсигурят от комфорт модула, когато колата не е на контакт. В противен случай предните стъкла работят само до първо отваряне на врата, след изключване от контакт. Т.е - не върши работа, когато трябва стъклата да се вдигнат при заключване от дистанционното.


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • На 18 пиновата букса плюс при контакт има на пинове 7 и 8 а на 20 пиновата на пинове 15 и 16
                ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

                Comment


                • Първоначално публикувано от iveli Покажи съобщение
                  На 18 пиновата букса плюс при контакт има на пинове 7 и 8 а на 20 пиновата на пинове 15 и 16
                  Сигурен ли си, че си мерил правилно? Ако да, значи в документацията има грешка в схемата. Според нея и на четирите пина, които си изброил, трябва да има +12V независещи от контактния ключ.



                  Синият модул е означеното "M40" на схемата.


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • Сега премерих и без контакт На трите изброени пина имаше плюс Само на пин 8 от 18 пиновата няма Проводника е червен със жълта ивица Най вероятно него търся

                    ---------- Post added at 15:46 ---------- Previous post was at 15:43 ----------

                    Грешка Ток няма на пин 7 Проводника е светлочервен
                    ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от iveli Покажи съобщение
                      Сега премерих и без контакт На трите изброени пина имаше плюс Само на пин 8 от 18 пиновата няма Проводника е червен със жълта ивица Най вероятно него търся

                      ---------- Post added at 15:46 ---------- Previous post was at 15:43 ----------

                      Грешка Ток няма на пин 7 Проводника е светлочервен
                      Точно това търсим. Сега го прехвърли да се захранва от модула (извод №3) и би трябвало всичко да заработи.

                      PS: Значи в схемата от E-learn все пак има грешка.


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • Сърдечни благодарности за помоща Есо Всичко работи както си трябва със задръжка 7-8 минути Направо станах елтехник с тази самоделка Още веднъж благодаря
                        ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от iveli Покажи съобщение
                          Сърдечни благодарности за помоща Есо Всичко работи както си трябва със задръжка 7-8 минути Направо станах елтехник с тази самоделка Още веднъж благодаря
                          Радвам се.

                          За пореден път доказа това, че с постоянство - всичко се постига.



                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • Плафоните не работят коректно Мисля че е от самоделката но може и да се лъжа Имам плавното светване и угасване на плафоните но няма забавянето от около 10 сек при затваряне на вратите Също така при отключване и заключване на колата преди светваха съответно изгасваха плафоните Сега това не се случва Това може ли да се пребори с действаща самоделка Или ако проблема е другаде да ме насочите
                            ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

                            Comment


                            • При мен това се влияе от момента на заключване.
                              Не всички, които се скитат, са изгубени.

                              Comment


                              • Бях чел че има връзка момента на заключване Но сега при мен затваряйки вратата плафоните мигновено започват да загасват Няма задръжка
                                ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

                                Comment

                                Working...
                                X